UK veiklos – dalyvavimo SPOTISELF veiklose

UK veiklos – dalyvavimo SPOTISELF – aprašymas

 

Ugdymo karjerai tikslas – padėti mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingai renkantis tolimesnę mokymosi kryptį ir profesinę  veiklą.

Spalio mėnesį Vilniaus ,,Židinio“ gimnazija gavo pasiūlymą mokiniams iš Spotiself (interaktyvios karjeros planavimo ir asmenybės ugdymo platformos) atlikti Spotiself – unikalų asmenybės ir karjeros testą, parengtą VU mokslininkų komandos. Atliekantiems testą  mokiniams suteikiama galimybė  nustatyti asmenybės stiprybes, silpnybes, intelektą, karjeros polinkius. Šio testo išvados – tai pamatai jaunimui renkantis karjerą. Mokiniai geranoriškai atliko testą, sužinojo naujų bei vertingų rekomendacijų planuojant būsimos profesijos kryptį.

Spalio 21 d. keli gimnazijos mokytojai dalyvavo  tiesioginėje diskusijoje ,,SPOTISELF: ateities kompetencijos dabar”, kurios metu diskutuota apie įgūdžius ir kompetencijas, reikalingas  ateityje siekiant karjeros aukštumų.  Diskusijoje dalyvavo ir geriausi savo sričių specialistai iš skaitmeninio turinio kūrėjų „Bored Panda“, telekomunikacijų bendrovės „Telia“, įdarbinimo agentūros „Simplika“, aktorius ir prodiuseris D. Laukys, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos atstovai ir kiti įdomūs pašnekovai.

Diskusijos metu  aptartos darbdaviams reikalingos kompetencijos, svarstyta, ką svarbu lavinti jau dabar, kad atkreiptum darbdavio dėmesį, į kokią mokymosi kryptį susitelkti, kad galėtum varžytis ateities rinkoje su robotais; kodėl svarbu pažinti save ir atrasti savo stipriąsias savybes; kokią reikšmę profesionalus karjeros planavimas suteikia sėkmingam ir laimingam gyvenimui; kaip išdrįsti gyventi taip, kaip nori?

Diskusija suteikė naujos patirties mokytojams, o mokiniams skirti savęs pažinimo testai turėtų būti paskata sėkmingai judėti  siekiamos karjeros link.  

UK veiklos – dalyvavimo SPOTISELF veiklose

UK veiklos – dalyvavimo SPOTISELF veiklose

2021-10-21

Ugdymo karjerai tikslas – padėti mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingai renkantis tolimesnę mokymosi kryptį ir profesinę  veiklą.

Spalio mėnesį Vilniaus ,,Židinio“ gimnazija gavo pasiūlymą mokiniams iš Spotiself (interaktyvios karjeros planavimo ir asmenybės ugdymo platformos) atlikti Spotiself – unikalų asmenybės ir karjeros testą, parengtą VU mokslininkų komandos. Atliekantiems testą  mokiniams suteikiama galimybė  nustatyti asmenybės stiprybes, silpnybes, intelektą, karjeros polinkius. Šio testo išvados – tai pamatai jaunimui renkantis karjerą. Mokiniai geranoriškai atliko testą, sužinojo naujų bei vertingų rekomendacijų planuojant būsimos profesijos kryptį.

Spalio 21 d. keli gimnazijos mokytojai dalyvavo  tiesioginėje diskusijoje ,,SPOTISELF: ateities kompetencijos dabar”, kurios metu diskutuota apie įgūdžius ir kompetencijas, reikalingas  ateityje siekiant karjeros aukštumų.  Diskusijoje dalyvavo ir geriausi savo sričių specialistai iš skaitmeninio turinio kūrėjų „Bored Panda“, telekomunikacijų bendrovės „Telia“, įdarbinimo agentūros „Simplika“, aktorius ir prodiuseris D. Laukys, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos atstovai ir kiti įdomūs pašnekovai.

Diskusijos metu  aptartos darbdaviams reikalingos kompetencijos, svarstyta, ką svarbu lavinti jau dabar, kad atkreiptum darbdavio dėmesį, į kokią mokymosi kryptį susitelkti, kad galėtum varžytis ateities rinkoje su robotais; kodėl svarbu pažinti save ir atrasti savo stipriąsias savybes; kokią reikšmę profesionalus karjeros planavimas suteikia sėkmingam ir laimingam gyvenimui; kaip išdrįsti gyventi taip, kaip nori?

Diskusija suteikė naujos patirties mokytojams, o mokiniams skirti savęs pažinimo testai turėtų būti paskata sėkmingai judėti  siekiamos karjeros link.

 

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai kurie užtikrina, kad interneto svetainėje veiktų visos galimos jos funkcijos. Slapukus galite išjungti savo naršyklės nustatymuose. Apie mūsų duomenų tvarkymo politiką galite rasti daugiau informacijos šioje nuorodoje.