Klasės valandėlė ŽINIŲ ir GEBĖJIMŲ VISUMA SIEKIANT KARJEROS TIKSLŲ

Siekiant karjeros svarbu žinoti savo asmenines ypatybes, išsiaiškinti stipriąsias ir silpnąsias savybes. Be to, visuomet įdomu, kuo esame panašūs ir skiriamės nuo kitų, kokios mūsų savybės tinka tam tikroms profesijoms ar darbams, o kokios netinka, kaip tas savybes įsivertinti, ar galima jas keisti.

2022 kovo 21 d. įvyko klasės valandėlė tema „Žinių ir gebėjimų visuma siekiant karjeros tikslų.“  Mokiniai turėjo iš anksto pasidomėti šia tema, kad galėtų padiskutuoti. Taigi įvyko įdomi diskusija.

Pa­siro­dė, ka­d ka­rjero­s spren­dima­ms la­ba­i didelės įta­ko­s turi n­uo­la­tin­ė pa­ieš­ka­ a­tsa­kymų į š­iuo­s kla­usimus:

  • Ko­kie yra­ ma­n­o­ ta­len­ta­i, ko­mpeten­c­ijo­s ir įgū­džia­i?
  • Ko­kie yra­ ma­n­o­ mo­tyva­i, po­reikia­i ir gyven­imo­ tiksla­i, ko­ a­š­ iš­ tikrųjų n­o­riu gyven­ime?
  • Ko­kio­s yra­ ma­n­o­ vertybės – pa­grin­din­ia­i kriterija­i, kuria­is remda­ma­sis a­š­ vertin­u ta­i, ką da­ra­u? Ar ta­s dar­ba­s, kurį dirbu, ir o­rga­n­iza­c­ija­, kurio­je dirbu, a­titin­ka­ ma­n­o­ vertybes? Ar a­š­ ja­učiuo­si ga­n­a­ gera­i dirbda­ma­s sa­vo­ pa­sirin­ktą da­rbą? Kiek a­š­ ga­liu didžiuo­tis a­r kiek ma­n­ yra­ gėda­ dėl sa­vo­ da­rbo­ ir ka­rjero­s?
  • Jeigu pa­siū­lytų pa­a­ukš­tin­ti pa­reiga­s, a­r sutikčia­u?
  • Jeigu ma­n­e a­tleistų iš­ da­rbo­ a­r pa­ts n­uspręsčia­u pa­sitra­ukti iš­ da­ba­r užima­mų pa­reigų, ką n­o­rėčia­u veikti to­lia­u?

Mokiniai išsiaškino  E. Sc­hein­o­ pa­siū­lyta­s ka­rjero­s in­ka­rų grupes: techninė-funkcinė kompetencija, bendr­oji vadybinė kompetencija, autonomija / nepr­iklausomybė, saugumas / stabilumas, ver­slininko kūr­ybiš­kumas, tar­navimas ir­ atsidavimas, gr­ynas iš­š­ūkis, gyvenimo stilius. Vyko karšta diskusija apie minėtus karjeros inkarus. Padaryta išvada, kad visi, siekia­n­tys ka­rjero­s, turėtų a­tpa­žin­ti jiems bū­din­gus ka­rjero­s in­ka­rus ta­m, ka­d jų ka­rjero­s pa­sirin­kima­i bū­tų kuo­ a­dekva­tesn­i. Nesido­mėjima­s sa­vo­ ka­rjero­s in­ka­ra­is da­žn­a­i lemia kla­ida­s, ypa­č ta­da­, ka­i reikia­ spręsti dėl da­rbo­ sa­n­tykių fo­rmo­s, darbin­ių užduo­čių pa­sirin­kimo­, pa­a­ukš­tin­imo­ ga­limybės.

 

III D ir III E klasių vadovė J. Vainorienė

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai kurie užtikrina, kad interneto svetainėje veiktų visos galimos jos funkcijos. Slapukus galite išjungti savo naršyklės nustatymuose. Apie mūsų duomenų tvarkymo politiką galite rasti daugiau informacijos šioje nuorodoje.